четвер, 13 липня 2017 р.

Набір в ДК "ROSA TALENT"

Всім привіт!
В блог легендарного виробника матеріалів для творчості "ROSA TALENT" набирається ДК!


Я дуже-дуже  мрію стати частинкою цієї ДК, тому, користучись нагодою, подаю свою заявочку, адже впевнена, що тут ще дужче можу розкрити та показати свої таланти.
Отже, про себе:
Мене звати Ліна Bolinka, живу в Борисполі, маю трьох діток та одного чоловіка) Творчістю займаюсь з дитинства. Зараз просто не уявляю свого життя без нього - це вже стиль мого життя!
Чим же я займаюсь? Що я вмію?

Перше, що мене захопило - це малювання. Люблю малювати найбільше акварелькою та лінерами, але часто пишу олійними, акриловими фарбами, пастеллю.

Ось деякі роботи акварелькою. Більше ілюстрацій можна глянути ТУТ і ТУТ 




А це мої роботи пастелями. 
Тут моя авторська іграшка та її портрет)


Портрет моєї сестри


Акрил на фанері та на полотні



А також олія на полотні


А тепер про декупаж, який люблю давно і ніжно)





Картина виконана в техніці об"ємний декупаж




Ці органайзер та короб зробила нещодавно, 
тепер вони прикрашають моє робоче місце. 



І, звісно ж, скрапбукінг, де улюбленими стилями та техніками є 
міксмедіа, ботанічний, шеббі, КАС









А ще я створюю авторські ляльки


Ще, звісно, багато чого вмію, але показую найулюбленіше)))
Заявка вийшла дуже великою, вибачаюсь)
Крок до мрії зробила, тепер з нетерпінням чекатиму результатів набору

Всім гарного настрою та багато приємностей!
Ліна Bolinka






4 коментарі: