неділю, 9 липня 2017 р.

Листівочка "Because i love you"

Вітаю всіх)

Сьогодні в мене чудова листівочка, де поєднано рожевий, м"ятний та золото і такий приємний напис. Все як я люблю! Але все спочатку.

Нещодавно в магазинчику Адідін Скрапбукінг я придбала пудру для ембосингу Zing Gold і закохалась в неї) Хотілось нею заембосити все))) Тут, в листівочці, я заембосила чіпборд від Скрапочка, відштамповки від Cherrylana, звичайну нитку, яку промокнула чорнилами для ембосингу, а потім посипала золотою пудрою та запекла, створивши гарну прикрасу. В композицію ще додала золотий шнур, паєтки, квіти, фатін, все це збризнула золотою та білою тушшю, а також лаком акцентом кракелюрним "Средиземноморье" від Scrap Ego, ним же та золотою тушшю створювала фон.

І ось моя листівка-красуня)





З цією листівкою візьму участь в завданні "Слова со смыслом" 
від блогу Cherrylana designs


В якості тканинки в моїй роботі є фатин, а також присутній чіпборд, 
тому візьму участь в завданні "Чипборд+ткань" від блогу Scrap Box


Дякую, що завітали в гості!
Ліна Bolinka





3 коментарі:

  1. Класс! Мне нравится эта многослойность! Спасибо за участие в задании блога CherryLana designs.

    ВідповістиВидалити
  2. Лина, очень лаконичная работа!! А какого завораживающего цвета чипик в композиции!! Спасибо от блога ScrapBox

    ВідповістиВидалити