середу, 5 липня 2017 р.

Моя заявочка в СкрапШтампінг!

Всім привіт! 
Чуть не прозівала  набір в ДК самого штампувального блогу "СкрапШтампінг") Тому швиденько пишу заявочку!


Мене звати Ліна, творю під ніком Bolinka, живу в Борисполі, маю чоловіка та троє діток. Я люблю бути відповідальною, пункуальною, обожнюю нові знайомства, не боюсь експерементувати та люблю вчитися новому і я - оптиміст)

Обожнюю скрап! А ще я люблю малювати (частинку моїх робіт можна глянути ТУТ). Я також створюю дизайни чіпбордів та трафаретів для Island of craft.
Скраплю вже майже три з половиною  роки. 
Улюбленими напрямками, стилями в скрапі для мене є мікс-медіа, екостиль, ботанічний, шеббі, а також нещодавно відкрила для себе CAS.
Штампики використовую дуже часто і в різних стилях, люблю їх розфарбовувати, ембоссити, просто штампувати.

1. Скрапсторіночка "Мій космос"


2. Панно "Вікно у мрію"




4. Листівка в стилі CAS 




Крок до мрії зробила, тепер з нетерпінням чекатиму результатів)
Ліна Bolinka

10 коментарів:

  1. Здоровские работы! Линочка, удачи тебе)))

    ВідповістиВидалити
  2. Линочка, держу за тебя кулачки! Удачи!!

    ВідповістиВидалити
  3. Лина желаю удачи в наборе))) очень яркие работы))) очень понравилось панно

    ВідповістиВидалити
  4. Ліночка, дякуємо за заявочку! Щасливого літа та натхнення тобі)

    ВідповістиВидалити