суботу, 29 квітня 2017 р.

Моя заявочка в ДК Cherrylana

Привіт!
Я дуже-дуже-дуже хочу творити в ДК Cherrylana! А саме зараз проводиться набір в ДК, тож я просто не можу не використати цей шанс!


Отже, давайте знайомитись!

Мене звати Ліна, творю під ніком Bolinka, живу в Борисполі, маю чоловіка та троє діток. Я люблю бути відповідальною, пункуальною, обожнюю нові знайомства, не боюсь експерементувати та люблю вчитися новому, я - оптиміст)

Обожнюю скрап! А ще я люблю малювати. Скраплю вже майже три роки, а малюю з дитинства)  
Улюбленими напрямками, стилями в скрапі для мене є мікс-медіа, екостиль, ботанічний, шеббі, а також нещодавно відкрила для себе CAS, він неймовірно крутий!
Штампики використовую дуже часто і в різних стилях, люблю їх розфарбовувати, ембоссити, просто штампувати.
На разі я творю в двох ДК - це "Адидин Скрапбукинг" та "Скрапнутые". 
Люблю працювати в команді, дружню атмосферу, цікаві завдання, нові знайомства - все це та круті штампи я очікую від роботи в ДК Cherrylana)

Тепер покажу свої роботи з штампиками:

Скрапсторінка-автопортрет, де я використала штампи, зокрема з набору "Магнолії" від Cherrylana












Ну от, крок до мрії зробила) 
З нетерпінням чекатиму на результати
Ліна Bolinka

Немає коментарів:

Дописати коментар