четвер, 7 грудня 2017 р.

Новорічний короб для приємностей

Всім привіт!
Сьогодні я хочу трохи надихнути вас своїм новорічним настроєм, тож покажу вам святковий короб, в якому можна зберігати солодощі, новорічні іграшки та інші приємності та який створила з матеріалів чудового виробника ROSA TALENT


Дві сторони короба я задекупажила новорічним мотивом, інші дві - задекорувала новорічними прикрасами з МДФ, які заембоссила золотом


Також сторони, ті що з новорічними прикрасами, я покрила кракелюром і ці тріщинки зробили короб ще затишнішим)



Бризки шоколадною, білою та золотою фарбами додали сніжистості та збагатили фон


Тож в мене приготування до свят тривають і в планах створити ще багато милих речей)
А я всім бажаю гарного настрою та творчого натхнення!
Ваша Ліна Bolinka






2 коментарі: