середу, 26 квітня 2017 р.

МК по своренню міні-блокнотика

Всім привіт)
Сьогодні я покажу вам МК по своренню міні-блокнотика, який я підготувала для завдання "Горячий шоколад" для блогу Adidin Scrapbooking.  Я дуже люблю солодке, а особливо шоколад, тож завдання робила разом з плиточкою шоколаду)

Ось такий блокнотик у мене вийшов)


Для створення блокнотику нам будуть потрібні наступні матеріали: кардсток для обкладинки (я взяла а5 формату), листи для сторінок 12 шт, теж формату а5, нитки та голка, фен для ембоссингу, пудри, штампики та інший декор. Під час роботи буду ще додавати необхідний декор а інструменти.


Спочатку я перегинаю навпіл сторінки, 
далі по середині бигую трьома лініями обкладинку


Складаю обкладинку та сторінки, закріпляю їх біндерами і по середині роблю шилом проколи кроком в 1 см (можна прошити на машинці, якщо вона у вас бере такий бутербродик)


прошиваю листи


і також в зворотньому напрямку, щоб виглядало, як машинний шов


Ось так виглядає серединка


далі складаю блокнотик та обрізаю лишній край


Тепер я зробила за допомогою штампів та ембоссингу фон 
на передній обкладинці блокноту


також заембосила вирубну рамочку та чіпборд


приклеїла декоративні елементи до блокнотика


І от блокнотик готовий!



Надіюсь мій МК був корисний та згодиться)
Ліна Bolinka


2 коментарі: