вівторок, 14 березня 2017 р.

Листівочка та підвіска для ДК блогу "Adidin Scrapbooking"

Привіт всім!

Сьогодні покажу вам роботи, в яких є дві речі, які я дуже люблю. Це солодощі та красивий посуд! В блозі "Adidin Scrapbooking" вчора вийшло нове смачне завдання "Ням-ням", де я надихаю вас цим милим наборчиком.

Для моєї задумки дуже підійшов папір з колекції Delicious Recipes від ТМ "Скрапмір". Папір чудово передав палітру та настрій завдання. Також полюбились мені квіти ручної роботи від Адідін, які я посипала глітером, вийшли цукрові трояндочки.
Листівочка в мене вийшла pup-up конструкції, завдяки чому створився об"єм та глибина композиції, а підвіска-зірочка гарна своєю зефірністю)
Комплект на кухню готовий, лишилось зробити ремонт на кухні))) і буде краса неймовірна)))
А ось і листівка з красивим посудом



Зазвичай я задню стінку листівок не декорую, а тут захотілось)


і зефірна зіронька, що впала в чашечку, правда на фото чашечки не видно, але вона там є)))



банер нашого завдання "Ням-ням" від "Адідін Скрапбукінг"


а також відмічусь в "Галереї ПЧ" блогу Скрапмир


А ще покажусь в завданні від блогу ROSA Talent "ОЕ Квітка"

завдання "Нежный цвет"



Дякую, що завітали!
Ліна Bolinka






1 коментар: