четвер, 26 січня 2017 р.

Заявочка в ДК до Скрапнутих)

Привіт-привіт)
В блозі Скрапнутые зараз проходить НАБІР В ДК, дуже хочу сюди попасти, тож швиденько подаю заявочку.

Мене звати Ліна, живу в Борисполі, маю чоловіка та троє діток. Це коротко про де я і мій сімейний стан)))

А тепер про скрап. Про нього знаю  вже досить давно, а займаюсь приблизно три роки. Раніше я ще декупажила, створювала авторські ляльки, але зараз лише скраплю і малююю, хочу розвиватись в цих двох напрямках. З впевненістю можу сказати, що творчість для мене вже не просто хоббі, а стиль мого життя, улюблена робота.
В скрапбукінгу творю роботи в різних стилях. З часом виділились улюблені: це  шеббі, екостиль, американський, pop up, з технік - обожнюю міксмедіа.
Люблю робити: фотоальбомчики, бо вважаю що спогади потрібно зберігати красиво; міксмедіа на полотні, тут я можу і помалювати, і поексперементувати; листівки, бо люблю їх дарувати)

Тепер покажу деякі свої роботи

1. Міксмедіа на полотні про весну

2.Фотоальбом  Simple Flowers


3. Фотоальбом "I love nature"


4. Фотоальбомчик "Найкращий друг"


5. Міксмедіа на полотні "Небесний кит"



Ще додам, що писати можу як на українській так і на російській мові, 
я подумала, що можливо це важливо) 
Ну, що ж крок до мети зробила, 
тепер з нетерпінням буду чекати результатів)
Ліна Bolinka









4 коментарі: