пʼятницю, 9 вересня 2016 р.

Фотоальбом для хлопчика

Вітаю!
Так склалося, що в мене більше замовлень на альбомчики для хлопчиків, тож і сьогодні покажу ніжний та красивий альбом для малесенького хлоп"яти.
Цей альбомчик замовниця попросила зробити, щоб було "няшно"))) Я для цього обрала папірчик з колекції "Little bear" та " Наш малыш" від "Scrap Мир", зовсім трохи паперу від "Скрапберриз" та "Dovecraft" . Альбомчик вийшов в приємних шоколадно-блакитних кольорах. Як на мене, дуже гарне поєднання! Написи на українській мові, крім карток, що на останньому форзаці, в мене, на жаль, не було їх на українській мові.
Але це ще не все. Я до цього альбомчика зробила ще матусині скарби.
І що саме приємне - замовниця дуже задоволена результатом, вона в мене замовляє вже не вперше.
Запрошую до перегляду:











І коробочка з скарбами




Так, як використала в основі альбомчика папір від "Scrap Мир", то відмічусь в "Галереї ПЧ"








Немає коментарів:

Дописати коментар