суботу, 24 лютого 2018 р.

МК закладок для книг з резист ефектом

Привіт-привіт!
Якщо ви любите читати, то хочу вам показати, як зробити закладки для книг. Закладки не мають бути об'ємними, тому для їх декору я обрала штампінг. А саме, сьогодні я покажу як зробити резист ефект.
Отже, для роботи нам знадобляться наступні матеріали та інструменти:
на фото орієнтовна підбірка, в ході роботи дещо додала, дещо не використала (напевно ніколи не знаю, що знадобиться в ході роботи)))



На заготовочці з акварельного паперу проштампувала чорнилами для ембосингу композиції з квітів та листочків і  запекла білою пудрою для ембосингу


Далі змочила водою заготовки з ембосингом і попшикала різнокольоровими спреями, серветкою забираючи зайву фарбу


За необхідності можна додавати або змішувати кольори пензликом. Після нанесення фарби проявляєть резист ефект, тобто стає чітко видно квіти та листочки


Просушую заготовочки та відштамповую чорним чорнилом напис. Люблю читати, тому коли читаю ці дні для мене, дійсно,  щасливі)


Готові картки приклеюю до основи, теж акварельної. За допомогою інструменту роблю отвори та приклеюю чіпборди кружечки і встановлюю люверси. Також додаю ще бризок


З ниток муліне зробила шнур та китицю, прикріпила кульку підвіску і прив'язала такий милий декор до моїх закладок


І ось такі весняні та квіткові тежики-закладочки в мене вийшли, тепер читати стане ще приємніше та зручніше






Дуже надіюсь, що мій МК сподобався та стане в пригоді)
Ваша Ліна Bolinka




Немає коментарів:

Дописати коментар