понеділок, 14 серпня 2017 р.

Повітряна куля та огляд дизпосилочки від магазину "Креативность"

Всім привіт!

Сьогодні я хочу показати вам свою неймовірну повітряну кулю! Її я створила, як натхнення, для блогу "Креативность".
Вже досить давно я хотіла щоб цей артоб'єкт прикрашав мою майстерню і от, надихнувшись матеріалами від магазинчику "Креативность", я створила собі цю красу)
Повітряна куля для мене - це уособлення невагомості, мрій...  Її корзина повна квітів, легкості, любові... І пливе вона між зефірних хмаринок, а легенький вітерець лагідно пестить її...








А тепер запрошую переглянути відео 
моєї багатої матеріалами дизайнерської посилочки:




Надіюсь моє натхнення вам сподобалось!
Бажаю всім гарного настрою та багато позитиву!
Ліна Bolinka

2 коментарі:

  1. Линочка, я уж в блоге писала но напишу еще и индивидуально. Это Оч.круто! Не смогла пройти мимо и еще раз не отметить это

    ВідповістиВидалити