суботу, 4 березня 2017 р.

Альбомчик "DOLLS"

Привіт!
Крім скрапбукінгу та малювати, я ще люблю шити лялечки, придумувати образи, одягати їх...) Але за браком часу давно вже не творила ляльок. 
Недавно було в мене чудове замовлення це альбомчик для фото лялечок. І я роблячи його згадувала про насолоду від процесу створення ляльок... Тут дуже підійшов папір від ТМ "Scrapmir" з колекції "Sweet Girls", набору на всі сторіночки не вистачило, доповнила іншим. І ось така краса в мене вийшла!
Тож запрошую переглянути все детальніше)








Хочу взяти участь в дуже незвичайному завданні "С чего начиналось тогда и сейчас" від блогу "Скрапбукинг с ЕК"



А тому хочу показати одну з своїх перших робіт, це десь 2011 рік. Ось така листівочка) Я на той час займалась декупажем, шила іграшки і мене якраз зацікавив скрапбукінг.





Відмічусь в "Галереї ПЧ" Скрапмир








6 коментарів:

  1. Лина, ничё се...с 2013 года ты скрапишь....ого-го!!!
    И тогда и сейчас очень здорово. Каждая работа в стиле своего времени, я бы так сказала

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наташ, с 2011го я знаю о скрапе))), а скраплю вплотную где-то три года)Посмотрела, эта открытка оказывается 2011 год!!! Пойду исправлю в посте)

      Видалити
  2. Лина, поддерживаю - каждая работа соответствует времени!!! Альбомчик шикарный - яркий и девчуковый на все 100%! Спасибо, что поделились с нами своим прогрессом ;)! ДК "Скрап с ЕК".

    ВідповістиВидалити
  3. Дуууже мімішний альбомчик, стільки деталей, такий милий)))) І, дійсно, практика і робота над собою роблять дива)))) Дякуємо, що показала нам свої роботи в блозі "Скрап з ЄК"!

    ВідповістиВидалити