суботу, 4 лютого 2017 р.

Весна іде - красу несе...

Вітаю, дорогі мої)

Щось якось багато роботи накопилось в мене за останній час і домашньої, і творчої... 
Але мені це подобається, ця постійна зайнятість.

Є вже багато нових скрапробіт  та ілюстрацій, які поки що показувати не можу, але вже зовсім скоро ви їх побачите.
 А покажу ось таку весняну листівочку.

На створення її мене спонукали акварельні меджики від Фабрики декору. Я люблю акварель, тому не втрималась і замовила поки що три штучки в Adidin Scrapbooking. Тут я використала лише один фіолетовий. Ефектом цього порошечку задоволена, люблю щось новеньке пробувати)
Крім інших матеріалів, які я використала, ще хочу відмітити глітерний гель "Срібло" та кракелюрну фарбу м"ятного кольору від Scrap Ego. В детальних фото їх можна побачити.
А тепер сама робота. Це початок весни, це коли ще холодно, подекуди сніг, зелені ще немає, хмари пливуть швидко, повітря наповнене передчуттям дива... містерія.







З цією листівочкою візьму участь в завданні "Мистерия" від Scrap Ego



Дякую, що завітали
Ліна Bolinka



Немає коментарів:

Дописати коментар