четвер, 17 листопада 2016 р.

Моя заявочка в ДК "Вензелик"

Доброго дня)
Є хороша новина - в чудовий блог "Вензелик" набирається ДК! Мені теж дуже захотілося стати частинкою цієї команди, тож швиденько подаю свою заявочку.


Давайте знайомитись!




Мене звати Ліна, творю під ніком Bolinka, живу в Борисполі. Мені 35 років і я #багатомама, маємо з чоловіком троє діток) Не уявляю свого життя без сім'ї та творчості. 
Серед творчих занять, якими я займаюсь, улюбленими є малювання та  скрапбукінг.  Буває так, що я їх об"єдную, особливо це видно в моїх роботах мікс медіа. 
Улюбленими напрямками, стилями в скрапі для мене є мікс-медіа, екостиль, ботанічний, шеббі, pop-up, але залежить від мети та настрою - можу і люблю творити і в інших стилях.

Хочу відмітити, що майже в кожній скрапроботі я використовую чіпборди. Вони роблять виріб цікавішим, з ними можна експерементувати, тобто фарбувати, ембросити, наносити різні емалі та ще багато іншого, тому вони стають красивою частинкою скрапроботи.

Робота в ДК спонукає зібратися, планувати, виконувати поставлені цілі, а ще це нові знайомства, нові можливості, а також це можливість надихати інших своїми роботами.

Тепер покажу свої роботи:
1. Остання моя робота фотоальбомчик pop-up, тут чіпборди дуже пригодились, бо в цьому напрямку використовується в основному плаский декор






2. Тежик з прозорою основою


3. Шеббі шедоубокс, на фото я)



4. Мікс-медіа на полотні "Небесний кит"



5. Подарункова новорічна коробочка



Отже, перший крок зроблено, буду надіятись на удачу та з нетерпінням чекати результатів
Ваша Ліна Bolinka)










2 коментарі: