четвер, 8 вересня 2016 р.

Фотоальбом для хлопчика з динозавриками

Всім привіт!
Сьогодні покажу один з двох фотоальбомчиків, обидва, до речі,  для хлопчиків, над якими працювала останнім часом.
Цей фотоальбом в мене замовила подруга, вона повністю довірилась мені і в виборі тематики і в дизайні.  Дуже люблю такі замовлення) Хлопчика, для якого створювався альбом, звати Eugen. І альбом полетить в Германію.
 Отже, я вирішила зробити альбомчик про перший рік життя дитини, де кожна сторінка - місяць дитини. Тут ще зробила різні кишеньки та конвертики для зберігання пам"ятних моментів.
В основі фотоальбому використала чудовий папір від "Фабрики декору" з колекції "Діно і компанія".
Замовниця дуже задоволена, що мене дуже тішить, і тепер можу цей альбомчик показати.











Такий от веселий альбом)
Дякую, що читаєте мій блог,
Ліна Bolinka












Немає коментарів:

Дописати коментар